Zoeken

12 augustus 2010

Clearskin Sulfopowder

Mijn moeder nam een tijdje geleden een doosje mee, ik dacht; "wat zit daar nou in??".
Het bleek dus Clearskin Sulfopowder te zijn.



Ik haalde het dingetje uit het doosje, ik vond het wel een schattig ding, niet bijzonder, maar wel schattig :-p.
Er zit een aanbreng-doekje/sponsje bij, dat is wel handig.

Deze sulfopowder is om puistjes en pukkels te camoufleren en te matteren.
Er staat ook op: "vette/onzuivere huid, matterende en camouflerende gezichtspoeder".



Beoordeling:
Ik vind hem goed werken, hij blijft niet heel lang zitten, maar dat is denk ik wel normaal bij zo'n poeder.
Hij camoufleert goed, waardoor je rode pukkeltjes minder/niet ziet.
Hij werkt erg makkelijk en je kan er best wel lang mee doen!

Is dit een aanrader?
JAZEKER!




Hebben jullie deze ook? Zo ja, wat vinden jullie er van?
X

2 opmerkingen:

  1. Ik ken het merk, maar heb er nog geen ervaringen mee. Misschien eens proberen :]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jupp, ik heb deze ook en vind hem ook zeer goed werken!! =)

    'X

    BeantwoordenVerwijderen